Featured

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                Εύλαλο, 31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                                    Αριθ. Πρωτ. 4679

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

ΑΠΟΦΑΣΗ 309

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                            ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Μέριμνας και συντονισμού αθλητικών δραστηριοτήτων, που παρέχονται από Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, σε συνεργασία με τους Προέδρους αυτών. Συνεργασίας με άλλους φορείς για θέματα που αφορούν εν γένει τον Αθλητισμό και τη λειτουργία των αθλητικών υποδομών και εγκαταστάσεων.
  • Εποπτείας και ευθύνης σε θέματα Παιδείας- Βιβλιοθηκών , δια βίου μάθησης και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  • Ρύθμιση ζητημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης και προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας
  • Εποπτείας και ελέγχου του προσωπικού ευθύνης.
  • Τα θέματα προβολής και Τουρισμού
  • Εποπτείας και ευθύνης της λειτουργίας του Γραφείου Τύπου .
  • Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

                                                                                                                                                                            

                                      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                           ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                     2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου