Ο πρώτος αγώνας Ανάβασης για το 2005 που μετρούσε, στην με νέο τίτλο προκήρυξη για το 2005, το Κύπελλο Ταχύτητας & Αναβάσεων Βόρειου Ελλάδος, διοργανώθηκε από την Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης το Σαββατοκύριακο 2-3 Απριλίου 2005, στους Τοξότες της Ξάνθης.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με επιτυχία αφήνοντας άριστες εντυπώσεις τόσο στους αγωνιζόμενους όσο και στους φίλους του αθλήματος που τον παρακολούθησαν. Οι εκπληκτικές καιρικές συνθήκες βοήθησαν στην παρουσία του αρκετά μεγάλου αριθμού θεατών, για την περιοχή μας, οι οποίοι παρέμειναν και μέχρι το τέλος των απονομών για να χειροκροτήσουν τους νικητές του αγώνα.
Ο Αγώνας:
Μια χαμένη αλλαγή ταχύτητας στέρησε από τον Γιώργο Ξενοκώστα, με το Peugeot 106, για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου τον απόλυτο χρόνο της ημέρας. Την καλύτερη επίδοση της ημέρας την έκανε ο Δημήτρης Μανωλόπουλος, με το Renault 5 Turbo Maxi.
Απώλεια για την Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης ήταν ο σπασμένος κινητήρας του Τζελέπη Παναγιώτη, με το Opel Manta 400, στο πρώτο σκέλος του αγώνα που του στέρησε την δυνατότητα να επαναλάβει την θεαματική ανάβασή του και να καταταγεί στον πίνακα των αποτελεσμάτων.
Βέβαια την 2η θέση στην κλάση των μεγάλων σε κυβισμό αυτοκινήτων κατάλαβε ο αειθαλής Χρήστος Χρηστίδης, με το Alfa Romeo Junior GTAM 2500. Η επιτυχία αυτή μπορεί να του ανοίξει την όρεξη να παρακολουθήσει όλους τους αγώνες της φετινής προκήρυξης.
Η κακή εκτίμηση του Γιάννη Ντόλλα, με το Fiat Cinquesento Sport, στις επιδόσεις Χρήστου Διαμαντόγλου, με το Seat Ibiza 1400, του στέρησε την τρίτη θέση της κλάσης του.
Ο Κώστας Φλώρος, με το Nissan Sunny GTI, δεν ήταν στην καλύτερη μέρα του και η έλλειψη αγώνων το τελευταίο διάστημα ήταν εμφανής στα αποτελέσματα που πέτυχε κατά την διάρκεια του αγώνα. Σημειώνεται ότι δεν κατάφερε να καταρρίψει την προσωπική του επίδοση που είχε στην συγκεκριμένη διαδρομή από προηγούμενους αγώνες.
Χρώμα στον αγώνα έδωσαν τα πλοηγά αυτοκίνητα της SEAT που με φόντο αυτά έγιναν και οι απονομές του αγώνα.
Ευχαριστίες της Αυτοκινητιστικής Λέσχης Ξάνθης
Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους φίλους του αθλήματος που προσέφεραν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους το διήμερο του αγώνα, ώστε αυτός να πραγματοποιηθεί χωρίς προβλήματα. Σημειώνεται ότι απαιτούνται συνολικά περισσότερα από πενήντα άτομα για τον ασφαλή διοργάνωσή του.
Ο αγώνας όμως πραγματοποιήθηκε χάρη στις ευγενικές χορηγίες:
την φιλοξενία από τον Δήμαρχο Τοπείρου κ. Στέλιο Χατζηευαγγέλου, και την
ΔΕΤΑ Τοπείρου με πρόεδρο τον κ. Τελάτ Ογλού Οζέρ,
του αντιπροσώπου των αυτοκινήτων SEAT για το νομό Ξάνθης
κ. Δημήτριου Κουτσουρλή, που με τα πλοηγά του αυτοκίνητα έδινε τον ρυθμό στον αγώνα,
του ειδικού στη συναρμολόγηση Καραπαναγιώτη Παναγιώτη, αποκλειστικό αντιπρόσωπο Αν.Μακεδονίας και Θράκης των υλικών συναρμολόγησης του Γερμανικού οίκου
Förch,
της EXPRESS SERVICE στην Ξάνθη του κ. Νικολάου Καλαϊτζή, αλλά και των παρακάτω:
- τα Café – bar ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΚΥΒΕΡΝΕΙΟ, Baiser,
PRESTIGE,
- της Luxury & Executive Cars, εταιρία εισαγωγής αυτοκινήτων,
- της εμπορίας αυτοκινήτων των Αδερφών Χατζηβασιλείου με εισαγωγή και ανταλλαγές αυτοκινήτων,
- της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων SKODA Autoxanthi Αναγνωστόπουλος
- της ΓΡΑΜΜΗ ΞΑΝΘΗ Α.Ε. αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων
FORD
- της αντιπροσωπεία αυτοκινήτων NISSAN Γκουμανίδη,
- του βαφείου – πλυντήριο – αξεσουάρ αυτοκινήτων της εταιρίας
Α. Χαρόγλου & Υιοί,
- του Κυριακίδη Παναγιώτη με εμπορία αυτοκινήτων, συνεργείο και ανταλλακτικά.
Κλείνοντας αυτό το ευχαριστήριο θα ήταν παράληψη να μην αναφερθούν ότι το διήμερο της διοργάνωσης υπήρχε η παρουσία των:
Νοσοκομείου Ξάνθης που κάλυψε την διοργάνωση με ασθενοφόρο και γιατρό.
Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ξάνθης που με το επανδρωμένο όχημα ήταν στον χώρο για κάθε πιθανή ανάγκη.
Αστυνομικής Διεύθυνσης Ξάνθης που με την δύναμη του Αστυνομικού Τμήματος Ευλάλου βοήθησε στην χωρίς προβλήματα διοργάνωση του αγώνα.
Τα αποτελέσματα:
Θέση | Νο | ΟΔΗΓΟΣ | ΤΕΑΜ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΠΟΛΗ | ΚΑΤ | ΚΛ | ΚΥΒ. | 1ο Σκέλ. | 2ο Σκέλ. | ΣΥΝΟΛΟ |
(N - A - Ε - National) Κλάση μέχρι 1400 cc |
|||||||||||
1ος | 7 | Καρακασίδης Μίλτος | Toyota Yaris | Θεσσαλονίκη | Α | 5 | 1300 | 2:16,05 | 2:12,59 | 4:28,64 | |
2ος | 8 | Λιθαρής Σωτήρης | Λ.Α.Μ.Σ. | Toyota Yaris | Σέρρες | Α | 5 | 1300 | 2:16,54 | 2:18,11 | 4:34,65 |
3ος | 2 | Διαμαντόγλου Χρήστος | Seat Ibiza | Μουδανιά | ΝΑΤ | 13 | 1400 | 2:25,86 | 2:26,25 | 4:52,11 | |
4ος | 6 | Ντόλλας Ιωάννης | Α.ΛΕ.Ξ. | Fiat Cinquecento | Ξάνθη | Α | 0 | 900 | 2:28,18 | 2:28,19 | 4:56,37 |
(N - A - Ε - National) Κλάση πάνω από 1400 cc μέχρι 2000 cc |
|||||||||||
1ος | 11 | Ξενοκώστας Γεώργιος | Α.ΛΕ.Ξ. | Peugeot 106 | Ξάνθη | Α | 6 | 1600 | 2:06,87 | 2:07,44 | 4:14,31 |
2ος | 9 | Χαβενετίδης Σπύρος | Λ.Α.Μ.Σ. | Citroen Saxo | Σέρρες | Α | 6 | 1600 | 2:11,12 | 2:10,39 | 4:21,51 |
3ος | 4 | Μακαρώνης Σίμος | Ο.Φ.Α.Α. | Renault Clio | Αλεξ/πολη | Ν | 3 | 2000 | 2:11,06 | 2:11,58 | 4:22,64 |
4ος | 3 | Ζάχος Βαγγέλης | Seat Ibiza | Θεσσαλονίκη | N | 3 | 2000 | 2:14,51 | 2:11,85 | 4:26,36 | |
5ος | 5 | Φλώρος Κωνσταντίνος | Α.ΛΕ.Ξ. | Nissan Sunny Gti | Ξάνθη | N | 3 | 2000 | 2:13,25 | 2:13,24 | 4:26,49 |
6ος | 10 | Δημητριάδης Βασίλειος | Ο.Φ.Α.Δ. | Citroen Saxo | Δράμα | Α | 6 | 1600 | 2:15,29 | 2:18,07 | 4:33,36 |
7ος | 17 | Δουλκερίδης Δημήτριος | VW Golf | Θεσσαλονίκη | Ε | 11 | 2000 | 2:18,48 | 2:15,80 | 4:34,28 | |
8ος | 16 | Στοίλας Ιωάννης | Λ.Α.Μ.Σ. | Opel Manta | Σέρρες | Ε | 11 | 2000 | 2:16,83 | 2:17,64 | 4:34,47 |
9ος | 15 | Ατματζίδης Κωνσταντίνος | Ο.Φ.Α.Δ. | VW Golf | Δράμα | E | 11 | 2000 | 2:27,69 | 2:28,59 | 4:56,28 |
10ος | 14 | Κολοκοτρώνης Ιωάννης | Ο.Φ.Α.Δ. | Ford Escort | Δράμα | Ε | 11 | 2000 | 2:33,48 | 2:30,19 | 5:03,67 |
11ος | 12 | Πετειναράκης Βαγγέλης | Α.ΛΕ.Κ. | Renault 11 | Καβάλα | Ε | 11 | 1721 | 2:59,99 | 2:59,49 | 5:59,48 |
(N - A - Ε - National) Κλάση πάνω από 2000 cc |
|||||||||||
1ος | 19 | Μανωλόπουλος Δημήτρης | Renault Maxi | Θεσσαλονίκη | Ε | 12 | 1400 *1.7= 2100 | 2:07,55 | 2:06,40 | 4:13,95 | |
2ος | 1 | Χρηστίδης Χρήστος | Α.ΛΕ.Ξ. | Alfa Romeo Junior | Ξάνθη | Ε | 12 | 2500 | 2:54,30 | 2:54,95 | 5:49,25 |
18 | Τζελέπης Παναγιώτης | Α.ΛΕ.Ξ. | Opel Manta 400 | Κομοτηνή | Ε | 12 | 2400 | 2:14,56 | #### | #### |